FAQ - Často kladené dotazy

Doručování herních klíčů

  • Při objednávce jsem zadal špatnou e-mailovou adresu. Jak postupovat?

Pokud jste při objednávce uvedli chybný e-mail a licence již byla odeslána, nezoufejte. Stačí nás kontaktovat na info@hrajlevne.cz a my vám licenci co nejdříve přepošleme na správnou adresu.

  • Kdy mohu očekávat doručení herního klíče?

Klíče odesílám během několika minut po potvrzení objednávky. Nejpozději však Vaši objednávku obdržíte do 24 hodin od provedení platby.

  • Jaké informace jsou potřebné k odeslání herního klíče?

K odeslání herního klíče potřebujeme pouze váš e-mail a platbu provedenou přes zabezpečenou platební bránu Shoptet pay.

  • Co mám dělat, pokud klíč neobdržím?

Pokud neobdržíte herní klíč do 24 hodin od provedení platby, napište nám na náš email info@hrajlevne.cz a my se pokusíme co nejrychleji Váš problém vyřešit.

Funkčnost herních klíčů

  • Je nutné aktivovat hru přes e-mail, který zadávám při objednávce?

Nemusíte. Licenční číslo vám dorazí na e-mail, který uvedete při objednávce. Tento kód poté aktivujete na platformě, která je u dané hry určena, a to na jakýkoli e-mail.

  • Je možné licenční číslo aktivovat vícekrát?

Klíč je určen pro jednorázovou aktivaci na specifikované platformě a hra je následně vázána na váš účet. Po aktivaci klíče již není potřeba ho znovu používat.

  • Je možné hru nainstalovat na více PC?
Ano, hru lze nainstalovat na více počítačích, ale není možné být přihlášen na stejné platformě současně na dvou zařízeních. To znamená, že i když hru můžete mít nainstalovanou na různých PC, není možné ji hrát na více než jednom zařízení najednou. Aktivační klíč je určen pouze pro jednorázové použití a je spojen s vaším účtem na platformě, nikoliv s konkrétním počítačem.
  • Jaký je termín pro aktivaci klíče?

Klíč můžete aktivovat kdykoli, ale doporučujeme to udělat co nejdříve.

Reklamace

  • Hra přestala fungovat

Pokud jste do hry přidali módy, neoficiální češtinu, skiny nebo jiné úpravy, odpovědnost za tyto změny nese pouze zákazník. Pokud hra po aktualizaci přestane fungovat, nemůžeme s tím pomoci. Doporučujeme hru odinstalovat a znovu nainstalovat v původní, originální podobě.

  • Hra nejde aktivovat

Pokud Vám hra nejde aktivovat, napište nám na náš email info@hrajlevne.cz . Pokusíme se Vám v co nejkratší době pomoci.