Často kladené dotazy
Doručování herních klíčů
- Při objednávce jsem zadal špatnou e-mailovou adresu. Jak postupovat?
Pokud jste při objednávce uvedli chybný e-mail a licence již byla odeslána, nezoufejte. Stačí nás kontaktovat na info@hrajlevne.cz a my vám licenci co nejdříve přepošleme na správnou adresu.
- Kdy mohu očekávat doručení herního klíče?
Klíče odesílám během několika minut po potvrzení objednávky. Nejpozději však Vaši objednávku obdržíte do 24 hodin od provedení platby.
- Jaké informace jsou potřebné k odeslání herního klíče?
K odeslání herního klíče potřebujeme pouze váš e-mail a platbu provedenou přes zabezpečenou platební bránu Shoptet pay.
- Co mám dělat, pokud klíč neobdržím?
Pokud neobdržíte herní klíč do 24 hodin od provedení platby, napište nám na náš email info@hrajlevne.cz a my se pokusíme co nejrychleji Váš problém vyřešit.
Funkčnost herních klíčů
- Je nutné aktivovat hru přes e-mail, který zadávám při objednávce?
Nemusíte. Licenční číslo vám dorazí na e-mail, který uvedete při objednávce. Tento kód poté aktivujete na platformě, která je u dané hry určena, a to na jakýkoli e-mail.
- Je možné licenční číslo aktivovat vícekrát?
Klíč je určen pro jednorázovou aktivaci na specifikované platformě a hra je následně vázána na váš účet. Po aktivaci klíče již není potřeba ho znovu používat.
- Je možné hru nainstalovat na více PC?